Pagina's

dinsdag 10 september 2013

week 37

di
Baantraining: 5*1200m (p=400m). In totaal 12,0 km.
Zie: http://joartrent.blogspot.nl/2013/09/gek.html

wo
Vanmorgen met ijs op m'n knie gezeten: voor de zekerheid. Vanwege die knie ga ik vandaag niet hardlopen! Géén Warming Uploop.
Ik heb een tweede reden om vandaag niet te lopen. Gisteravond constateerden we dat het dak van de erker lek is: dat moet vanavond natuurlijk wél gefikst worden (als het droog is).
Inmiddels heb ik me naast de TwiskeMolenLoop, ook ingeschreven voor de Wijckloop, de Koppelloop en de avondwedstrijd van Dem.

do
Vanavond geen baantraining voor mij, omdat José een O.R. vergadering heeft op school. Wellicht dat ik aan het einde van de middag, uit school voor een rustig duurloopje ga. In het bos, waar de ondergrond zacht is.
Nee, hoor. Vandaag wordt er niet gelopen. Nog te veel last van m'n knie.
Er is geen sprake van vocht. Ik voel wanneer ik wandel, buk, etc. geregeld een stekende pijn aan de binnenkant van de knie: tussen boven- en onderbeen. Alsof er een pen in wordt gestoken.

vr
Kane vierde zijn kinderfeestje. Dat betekende voor mij: pannenkoeken bakken. Daarna had ik een afspraak bij Patricia staan om 19.30 voor een massage.
Wat hardlopen betreft was vandaag (weer) een rustdag.
Zie: http://joartrent.blogspot.nl/2013/09/beren-op-de-weg.html

za
Een klein en rustig rondje kunnen lopen. Zónder last! 10,6 km in 52'03" (12,2 km/u, 4'54"/km).
Zie: http://joartrent.blogspot.nl/2013/09/donkere-wolken.html

zo
Weer een duurloopje kunnen doen: 12,9 km in 1.04.09 (12 km/u, 5'00"/km). 't Liep niet zo lekker en ontspannen als gisteren, maar ... 't liep! En zo kom ik toch nog wel redelijk aan wat km's. Hopelijk kan ik na volgende week weer naar 50km in 4x. Volgende week ligt de focus daar niet op, dan wil ik vooral vrijdag een goede 5000m kunnen lopen. Hopelijk vindt m'n knie dat óók een leuk idee!

Weekopbrengst week 37:
- lopen: 35,5 km in 3x (11,9 km p.x)

Leuke afbeelding, van Ron "gejat".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten