Pagina's

zondag 29 september 2013

Gifbeker

Na het mislukken van mijn marathonvoorbereiding (en ik dus een streep door de marathon van Amsterdam had gehaald), had ik een nieuw wedstrijdprogramma samengesteld. Ik zou de komende maanden alleen nog maar afstanden t/m 10 km gaan lopen (de Pierloop en de Wijckloop uitgezonderd). Tot nu toe is het geen succes:
7 sep: Pierloop15 km X
11 sep: Warming Up loop 7,5 km X
20 sep: av Dem avondwedstrijd: 5000m. X
29 sep: Twiskemolenloop: 10 km X

De komende periode staan er nog wat wedstrijden op het programma:
6 okt: Wijckloop 16 km
11okt: av Dem Koppelloop 5000m
13 okt: Strand- en Duinloop 8,8 km
27 okt: Lycurgusrun10 km

Máár ... ik heb er inmiddels een streep doorheen gezet.
Ik zal eerst die spreekwoordelijke gifbeker helemaal leeg moeten drinken, denk ik. Volgende week (wellicht zelfs 2 weken) maar wéér helemaal niet lopen. Daarna hoop ik weer wat aan hardlopen te kunnen gaan doen. De eerste wedstrijd waar ik me dan wellicht weer op kan richten zal deze zijn:
10 nov: Twiskemolenloop: 10 km

Voorlopig eerst rust, vooral ook in mijn hoofd. Op Facebook postte ik zojuist de volgende zin:
"Als ik geblesseerd ben, ben ik veel méér met sport bezig, dan wanneer ik fit ben."

2 opmerkingen:

  1. He Johan, laat die wedstrijden lekker zitten. Eerst lekker lopen :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Precies. Daarom heb ik ze ook allemaal doorgestreept. Wellicht brengt het wat rust in m'n koppie.
    Maar helemaal niets plannen kon ik toch niet laten, vandaar 10/11, haha!

    BeantwoordenVerwijderen