Pagina's

donderdag 19 september 2013

Paardrijden

Ik zal binnenkort m'n weekschema wat om moeten gooien.
José maakt direct misbruik van mijn geblesseerde status.
Ze wil graag weer 1x in de week gaan paardrijden. Bij Ve-Ca Stables is er een volwassenengroep op dinsdag. En laat dat nu één van mijn baantrainingsdagen zijn.
Toch wil ik graag dat ze het doet. Paardrijden was haar passie, zoals voetballen de mijne was en hardlopen het nu is.

José (een paar jaar geleden in Marokko) trots te paard
Ik zal, als mijn benen het weer toelaten, in ieder geval op donderdag op de baan blijven trainen. Ik hoop dat dit volgende week weer kan. Daarnaast blijven zaterdag en zondag mooie loopdagen (wellicht op zondag bij Vrijheid Blijheid). En voor de baantraining van dinsdag zal een vervangende dag "moeten" komen. Het meest waarschijnlijk is dan de woensdag, ook al omdat José op maandag hard loopt. Vrijdag is eigenlijk geen optie, omdat het dan 3 dagen achter elkaar lopen wordt (vrijdag, zaterdag, zondag).

Het sportschema van de Artmanni's wordt dan waarschijnlijk zo:
  • ma: José hardlopen
  • di:   José paardrijden, Robin turnen
  • wo: Johan hardlopen, Kane voetballen
  • do:  Johan hardlopen (baan), Kane turnen
  • vr:   "sportloze dag"
  • za:  Johan hardlopen, Kane voetballen, Robin paardrijden
  • zo:  Johan hardlopen/mtb
Maar, hé, laat ik nu eerst maar weer eens fit worden!

Update:
José heeft van de manege gehoord dat er in de maandaggroep óók een plekje vrij is gekomen.
Het sportschema van de Artmanni's kan er dan ook zó uit komen te zien:
  • ma: José paardrijden
  • di:   Johan hardlopen (baan), Robin turnen
  • wo: Kane voetballen
  • do:  Johan hardlopen (baan), Kane turnen
  • vr: "sportloze dag"
  • za:  Johan hardlopen, Kane voetballen, Robin paardrijden
  • zo:  José hardlopen, Johan hardlopen/mtb

2 opmerkingen:

  1. Hoi Johan! Kwam via facebook op je blog. Wat leuk!
    Heb zelf ook een blog, maar dan over heel iets anders! Kijk maar eens (-:
    Zal de tips over de achillespees doorgeven aan Gijs. Hij kan momenteel niet lopen omdat hij daar last van heeft.
    Groetjes,
    Marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Mariëlle,
    Leuk dat je mijn blog gevonden hebt (en dat Gijs er wellicht wat aan heeft).
    Ik heb jouw blog uiteraard ook bekeken. Ziet er mooi uit. En ... wat ben jij creatief, zeg!
    Groetjes, Johan

    BeantwoordenVerwijderen