Pagina's

maandag 7 oktober 2013

1000m

Vanavond weer even de hardloopschoenen aan gehad. Héél even. Ik ben er op naar buiten gegaan om voorzichtig wat hardloopstappen te maken. Na een kleine 7 minuten stopte ik er mee. Ik voelde "iets" in de kuit en vooraf had ik al bepaald dat ik dan niet zou twijfelen en direct zou stoppen. En toch nog op m'n klokje kijken hoeveel km ik had gelopen, haha! In beeld kwam: 1,090 km. Niet gek, hè.
Ik heb er vrede mee, want deze week staat niet in het teken van hardlopen. Ik wil vooral op 2x fietsen uitkomen. En als ik de weersvoorspellingen mag geloven, moet ik vooral morgen gaan. Vanaf woensdag is minder weer (kouder en regen) voorspeld.
En nu: met ijs op 't pootje op de bank (voor de zekerheid).

4 opmerkingen:

  1. Prima Johan, beter een voorzichtige aanpak dan forceren. Het komt wel weer...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar ga ik wel van uit, Erik. Ik mis het gevoel van vrijheid als ik loop wel, hoor! En de gezelligheid van het trainen op de baan (tussen de serieuze stukken door).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou het ook leuk vinden als je er weer bent... Dus kom op lijf van Johan, meewerken graag :-).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En hopelijk kan Menno van Lieshout met wat trekken, schudden, duwen, rukken, kneden, etc. helpen om dat lijf weer wat aan de praat te krijgen.

      Verwijderen