Pagina's

dinsdag 8 oktober 2013

Vis zwemt, vogel vliegt, mens loopt

"Vis zwemt, vogel vliegt, mens loopt"
- Emil Zatopek -

Vandaag de hele dag m'n kuit gevoeld. Maar goed dat ik gisteren na 7 minuten meteen stopte met lopen. Ik ben er dus fysiek nog niet klaar voor.
Wanneer dan wel? Omdat ik hier zelf geen antwoord op kan geven, heb ik voor vrijdag een afspraak gemaakt bij de fysiotherapeut: http://www.fysiotherapiekloekvanlieshout.nl/.

Ik heb mijn geblesseerde status geaccepteerd, maar vind het moeilijk om niet te weten wat ik wanneer kan gaan doen. En na eerdere kuitblessures kon ik na 1 à 2 weken weer normaal hardlopen. Nu kan ik na ruim 3 weken nog steeds helemaal niet lopen. Ik wil niet te snel beginnen, maar het is natuurlijk ook onzin om langer te wachten dan nodig.

Want uiteindelijk wil ik niet vliegen, niet zwemmen, niet fietsen, maar lopen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten