Pagina's

woensdag 19 februari 2014

agenda




Ik heb in m'n agenda heel wat mogelijke wedstrijden geplaatst. Ik ga ze echt niet allemaal lopen, maar ga uit de lijst een keuze maken.

Op korte termijn heb ik 2 wedstrijden "met rood omcirkeld": de Twiskemolenloop op 2 maart en de Spaarnwoudeloop op 16 maart. Van deze 2 wil ik vooral tijdens de Spaarnwoudeloop weer eens voor een respectabele tijd gaan.

Alle andere wedstrijden in februari en maart zijn opties: ik kan ze gaan lopen als ik me goed voel en als het in combinatie met 'thuisfront' te doen is.

Na de Spaarnwoudeloop wordt het volgende doel de DCD-loop, op 10 mei. Mijn DCD loop.
Mijn beste loop van 2013: die van m'n huidige pr en die mooie derde plaats!
Ook nu een "tussenstation": De Runners World 10 van Krommenie van Lycurgus op 21 april.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten