Pagina's

donderdag 20 februari 2014

rustig aan

Door oudergesprekken op school, kon ik vanavond niet op de baan trainen. Gelukkig kon ik na de gesprekken nog wel even een rondje voor mezelf lopen. Het werd een rustig duurloopje.
Dinsdag ging het op de baan niet vanzelf en ook vanavond had ik geen superbenen. Vooral de kuiten voelden wat zwaar aan. En dus kwam het lopen van een rustig rondje in de buurt in plaats van een baantraining wel goed uit. Toch weer 3 kwartier en 9 km in de benen.

Ik was van plan om naar Wijk aan Zee te lopen, een rondje om de dorpsweide, maar kwam halverwege Gerard Niesten tegen en ben met hem opgetrokken richting zijn huis in de tuinderijen. Lekker een beetje kletsen onder het lopen: dat geeft al 'n beetje aan wat voor soort rondje het was. De gemiddelde hartslag was dan ook 'maar' 127.

Straks lekker op tijd naar bed en wie weet ben ik morgen goed uitgerust en heb ik morgenavond goede benen om eens 'n keer op vrijdag op de baan trainen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten