Pagina's

vrijdag 21 oktober 2016

Egmond en andere doelen


Zo, ik heb me ingeschreven voor "Egmond". Voor de wedstrijd. Ik woon op fietsafstand van Egmond, maar gek genoeg wordt dit m'n eerste deelname. Egmond was, met Schoorl, de favoriete loop van mijn vader. Dat maakt het ook wel bijzonder.

Ik heb al eerder wat geschreven over na-de-marathon. En vanmorgen het er met Jacco nog over gehad. In 2017 willen we ons richten op de afstanden 10 km t/m HM.
Het behaalde doel op de marathon (onder de 3 uur) heeft me in beweging gebracht. En hongerig gemaakt. Nu wil ik óók een PR op de halve! Een tijd onder de 1.22.00 lijkt heel realistisch.
De tijd 1.19.59 zou het ideale scenario zijn. 
En de Stevensloop lijkt me/ons een hele mooie loop om dat doel te verwezenlijken.
Dat belooft weer een mooi loopjaar te worden!

4 opmerkingen:

  1. Ik zeg 1h19'59 kun jij met een Henny schema prima lopen. Ik ging van oktober 1h23'56 naar maart 1h17'22 met een Henny schema ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Stiekem denk ik ook wel aan 1.19.59, maar ik wil niet te hoog van de toren blazen, haha!
      Die 1.17.22 van jou was bizar, hè!

      Verwijderen
  2. Ben er stiekem nog steeds trots op ;-) maar met zo'n dijk van een marathon heb jij dat echt in de benen! De een is de ander niet, maar kennis liep eerste M in 2h55 met een hm pr van 1h19.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Terecht die trots!
      En ... ik zal me dan maar spiegelen aan jouw kennis, hè! ;-)

      Verwijderen