Pagina's

dinsdag 4 september 2018

#winterschema'18-'19

Oké, de zomer is voorbij. Hoe kunnen de komende maanden er wat sporten betreft ongeveer uit gaan zien voor mij?

maandag: fietsen (of een duurloopje)
Kane traint van 18.30 tot 20.00u. Als ik hem op ga halen, kan ik tijdens zijn training mooi een rondje op de mtb rijden.

dinsdag: duurloopje (of intervaltraining )
Robin gaat paardrijden op dinsdag. Geregeld gaat José mee. Dat betekent dat ik met Kane thuis ben. Ik kan dan wel gaan rennen, maar wil terug zijn voordat Robin en José weggaan.

woensdag: fietsen (of een duurloopje)
Wanneer ik vrij ben, kan ik 's morgens op de mtb in de duinen fietsen. Op de niet vrije woensdagen, kan ik net als maandag tijdens de training van Kane (van 18.30 tot 20.00u) fietsen.

donderdag: intervaltraining (of duurloopje)
Donderdagavond is de rustigste avond van de (werk)week. Deze avond wil ik tot vaste intervaltrainingsavond bombarderen.

vrijdag: fietsen (of duurloopje)
Op vrijdag gaat Robin ook vaak paardrijden. Op dinsdag heeft ze les, op vrijdag rijdt ze voor zichzelf. Uiteraard gaat José mee. Ook Kane gaat op vrijdag graag mee, omdat hij dan ook even mag rijden. Dan kan ik een rondje fietsen op de mtb. Gaat Kane niet mee, dan wordt het wat mij betreft (net als dinsdag) een duurloopje.

zaterdag: duurloop met tempo's
Na de voetbalwedstrijd van Kane wil ik een wat langere duurloop van anderhalf uur gaan doen. Liefst met tempoblokken of progressief.

zondag: fietsen met de Beverbikers
Wellicht nog een paar keer op de racefiets, maar binnenkort zal het waarschijnlijk weer offroad fietsen in de duinen worden.

Zo kan ik elke dag wel wat gaan doen. En een keer niet sporten moet óók kunnen, hè!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten