Pagina's

zondag 6 oktober 2013

Goed gevoel

Aan deze week heb ik toch een goed gevoel overgehouden.
Niet gelopen, maar wel 2x lekker gefietst. Dinsdag 35 km alleen en vandaag 46 km in wisselende samenstelling.

Vanmorgen begon ik om 07.50 uur vanaf de Patatoloog in Heemskerk, met Marco, Robin , Jacco en twee voor mij onbekende mannen. Het tempo lag vandaag vanaf het begin al hoog en Jacco en ik moesten het groepje laten gaan. In Wijk aan Zee zat een grote roofvogel op het pad op de grond. Wij zagen 'm pas, toen hij ons in de gaten had en opvloog.
Wat later kwamen we Toon tegen en hebben we met z'n drieën nog een heerlijk rondje getrapt. In totaal hebben we 46 km gereden en daar waren we 2 uur en een kwartier zoet mee.Volgende week ga ik hoogstwaarschijnlijk weer. Mijn doel wordt dan wel: bij de groep blijven!

Komende week wil ik evenals deze week 2x fietsen.
Door de hardloopblessures was m'n glas zóóó half leeg en nu voelt ie weer meer als half vol. En nu maar weer eens kijken of ik 'm door middel van het fietsen weer lekker vol kan krijgen: op naar de flow. Fiets-flow welteverstaan!
Niets is zo frustrerend voor een hardloper als: je topfit voelen en je benen werken niet mee. Door te fietsen kon ik in ieder geval weer m'n energie kwijt en wat duurvermogen betreft fit blijven.

Ik had vandaag een waar "schoolreisjegevoel". Gisteravond begon dat al met het klaarleggen van  alle fietsspullen en -kleding. Op zondag slaap ik graag uit (tot 9.00 uur), maar als je iets leuks gaat doen, is vroeg opstaan opeens helemaal geen punt.

2 opmerkingen: