Pagina's

vrijdag 1 november 2013

Fysio (4)

Jeetje, wat deed het weer zeer, zeg, die naalden.
Vandaag de tweede keer trigger point therapie. Vorige week gingen er 3 naalden in. Niet diep: vrij snel waren de "triggers" al gevonden.
Vandaag gingen er 5 naalden in. Eén ging ruim 2 cm diep en één zelfs 4 cm.
Na 3 naalden dacht ik: 'o, dit valt mee!' Maar toen kwamen naald 4 en 5. Pffff! Toen had ik wel weer door dat er nog hééél wat werk aan de winkel is.

Het gaat beter met de kuit, dat wel. Maar nog niet zo goed dat ik weer kan gaan lopen. Volgende week vrijdag volgt de derde trigger point behandeling. Wellicht (= hopelijk) dat we daarna een aanvang kunnen maken met de looptraining. Prettig idee is dat Menno me daarbij gaat begeleiden.

Het komt goed, hoor. Volgens Menno ben ik binnenkort in staat om terug te keren naar m'n 'oude' niveau. Maar ... nu nog even een weekje extra geduld.
Vorige week was het na de behandeling een volle dag strompelen en ook nu doet het goed zeer en ziet het ernaar uit dat het weer die kant op zal gaan. Morgen dus een rustdag en hopelijk kan ik zondag(ochtend) weer op de fiets springen.

Het ziet er naar uit dat ik me wat wedstrijden en doelen betreft, toch echt op 2014 moet gaan richten. Maar ik vind het allemaal niet meer zo erg. Ik heb plezier in wat ik doe: ik heb gelukkig m'n mtb, m'n racefiets en m'n Tacx en heb er plezier in om ze te gebruiken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten