Pagina's

dinsdag 13 juni 2017

Géén marathon 2017

Ik heb definitief besloten om in oktober niet mee te gaan doen aan de marathon van Amsterdam. Ik mis de motivatie. Vorig jaar was ik op alle fronten (training, voeding, mentaal, fysiek, ...) bezig met de marathon. En nu totaal niet. Tijdens de afgelopen 5 weken ben ik niet meer boven de 40 km per week uitgekomen. In februari  februari was dat nog anders, toen zag ik het nog wel zitten.
Volgens trainer Bert is het helemaal geen punt. Er liggen nog voldoende andere leuke uitdagingen op hardloopgebied: alle afstanden van 5 km t/tm 21,1 km zijn voor verbetering vatbaar.
Enneh ... er is zelfs een tijd geweest dat ik ook het sporten zonder doelen
leuk genoeg vond, whahaha! Zo merk ik nu bijvoorbeeld weer dat ik het fietsen (zonder doel) ook wel weer leuk vind. Komt ook een beetje doordat ik de laatste tijd weer geregeld kleine kwaaltjes (kuit, achilles, knie, hamstring, ...) heb. Heb zelfs besloten dat ik m'n fiets mee ga nemen tijdens de zomervakantie! En wat hardlopen betreft wil ik me richten op de Dam tot Damloop in september. Met als doel een tijd onder het uur.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten