Pagina's

zondag 25 juni 2017

2017 week 25

vooraf
De week van de Marquetteloop. Alleen doe ik  niet mee. Maar dat zal niet tot verbazing leiden, gezien de afgelopen weken.

dinsdag: fietsen
Vandaag had ik ik een vrije dag genomen. De afgelopen tijd is het zulk mooi weer. En dus kon ik mooi een stukje fietsen. Door de polder naar Spijkerboor en weer terug. Prachtig! Er was een beetje bewolking, maar de zon liet zich ook een beetje zien. Er was een beetje wind: heen een beetje tegen, terug een beetje mee. En het was 25 graden, wat de laatste tijd de normaalste zaak van de wereld lijkt te zijn.
Tijdens het fietsen mis ik het hardlopen helemaal niet! Zelfs niet een beetje.
Aan het einde van de middag ben ik met Kane en Ravi naar het strand geweest: lekker voetballen en zwemmen. En dus kan ik terugkijken op een super(vrije)dag!
https://connect.garmin.com/modern/activity/1808422569

donderdag: fietsen
Vanmorgen was het nog prachtig weer. Begin van de middag ook nog. Met de leerlingen van m'n klas zelfs een watergevecht op het schoolplein gedaan. Maar vanaf 16.00 uur sloeg het om: regen, wind, onweer. Gelukkig trokken de regen en onweer weg en kon ik 's avonds een rondje fietsen. Het was redelijk bewolkt en er stond nog steeds aardig wat wind. Ik besloot om een "gouwe ouwe" uit de kast te halen: achtjes. rijden.
Het fietsen gaat vrij goed. Maar ik merk dat ik de kracht ontbeer op klimmetjes. Daar waar vroeger juist mijn kracht lag. Op de "achtjes" route kom ik nogal wat kleine klimmetjes tegen en dus leek het me leuk om weer eens achtjes te draaien. En dat ging prima! Ik kon goed merken dat ik de afgelopen 2 weken aardig wat heb gefietst.
Een achtjes-rondje is 8,5 km. Deze heb ik 2x gereden vandaag.
Tijden: 16'53", 16'52".
https://connect.garmin.com/modern/activity/1813068029

zondag: fietsen
Guess what? Ik heb ... gefietst. Met Marco. Maar wat ging het slecht, zeg! Ik voelde me verre van fit. Snel vergeten, dit rondje.
Het hoogtepunt van de dag was toch wel het theateroptreden van dochter Robin in het Thalia theater, waar José en ik 11 jaar geleden zijn getrouwd!
https://connect.garmin.com/modern/activity/1817518688

weekoverzicht
De achillespees heeft er nog steeds geen zin in: fietsen, fietsen en fietsen dus.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten