Pagina's

zondag 10 juni 2018

2018 week 23: #raviforever

vooraf
Een rustig weekje. Wel gaan José en Robin van vrijdag t/m zondag naar Newcastle en heeft Kane zaterdag een voetbaltoernooi. Maar verder weinig schokkende zaken.

maandag: duurloopje
Een gewone dag met een gewoon stukje rennen. Wel kon ik net als zaterdag heerlijk op tempo lopen. En ook nu werd het daardoor een progressief duurloopje: een goede tweede helft!
https://connect.garmin.com/modern/activity/2751997442

dinsdag: duurloopje
Net als gisteren een goed loopje. Weer progressief, maar met een kleiner verschil. Gisteren liep ik van 4'45" naar 3'46" per km en vandaag van 4'34" naar 4'00".
https://connect.garmin.com/modern/activity/2754615730

woensdag: rondje op de mtb
Gisteravond was ik moe. Ik had contact met Marco over het fietsen van vanmorgen: hij wilde om 8.00u al. Snapte ik wel, maar ik voorzag al dat ik dat niet ging redden. Ik was moe en had een watterig hoofd. Vanmorgen werd het uitslapen voor mij. Niet erg: het was per slot van rekening m'n vrije dag. Door vanmorgen relaxt te doen, kreeg ik steeds meer zin om een rondje te gaan rijden. OM 10.15 vertrok ik (toen Marco alweer thuiskwam, haha). En het werd een heerlijk rondje. Ik heb relaxt getrapt en toch een aardig tempo weten te rijden. De omstandigheden waren prachtig. Een groene omgeving, een blauwe lucht, zon en niet veel wind! En Co en ik gaan echt wel weer samen op pad!
https://connect.garmin.com/modern/activity/2755978788

donderdag: rondje op de racefiets
Met Marco, Sander, Marcel en Robin reden we kop over kop door de polder. Daardoor kwamen we na ruim 70 km thuis met een gemiddelde van dik 33 km per uur. In de polder waren de paden breed en leeg. Het was qua weer een prachtige zomeravond. Er stond wel wat wind. Juist door constant kop over te nemen, pak je dan evengoed voldoende rust.
https://connect.garmin.com/modern/activity/2759670220

vrijdag: duurloopje
José en Robin weggebracht. Ze vertrokken vanmiddag vanuit IJmuiden met de boot naar Newcastle: "meidenweekend". Zondag halen Kane en ik ze weer op in IJmuiden. Kane en ik hebben dus "mannenweekend". Evengoed was er nog wel wat ruimte om een rondje te rennen.
https://connect.garmin.com/modern/activity/2761901894

zaterdag: duurloopje rust
Kane en zijn team sloten het voetbalseizoen vandaag af met een toernooi bij vv Hoogland, vlakbij Amersfoort. Na een seizoen met (op één gelijkspelletje na in een oefenwedstrijd tegen De Kennemers) alleen maar nederlagen, waren de verwachtingen op resultaat niet bijzonder hoog. Het team speelde 4 wedstrijden. En ja hoor, de eerste ging verloren. Mááár de tweede werd in winst omgezet: de eerste overwinning van het seizoen! Ook wedstrijd nummer 3 ging niet verloren: er werd een gelijkspel uit het vuur gesleept. En de laatste wedstrijd, tevens dus de allerlaatste wedstrijd van het seizoen, werd ... gewonnen! Wat een slot! Alsof Dem team JO11-3 wereldkampioen was gewonnen!
Om 16.00u waren we weer thuis. Boodschappen doen, koken en eten. Om 19.00u ging ik Ravi uitlaten. Even een lange ronde: dat had ze na een dag alleen zijn wel verdiend. En dáárna had ik geen zin meer om nog te gaan rennen. Wel had ik zin in een biertje. Even geproost op José en mij: vandaag zijn we namelijk 12 jaar geproost. Aan de andere kant van de Noordzee zat José aan een wijntje, haha! "Ik ziet hier heel alleen m'n feest te vieren!"

zondag: rondje op de racefiets
Vanmorgen hebben Kane en ik José en Robin weer opgehaald. Lekker met z'n vieren geluncht: alsof José en Robin 2 weken weg waren geweest ipv 2 dagen! 's Middags kwam Jort spelen bij Kane, waardoor het gemakkelijker zou zijn om 's avonds een rondje te gaan fietsen. Maar niet voordat we in gesprek zijn gegaan met Robin en Kane. Over Ravi. Donderdag komt de dierenarts langs om het leven van Ravi te beëindigen.
https://connect.garmin.com/modern/activity/2767312196

weekoverzicht
Weer een week met mooi weer, 6x sporten, maar ook het trieste besluit om onze lieve hond in te laten slapen. Komende donderdag gaat het plaatsvinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten