Pagina's

zondag 17 maart 2013

Jo Art rent

Ik heb besloten om mijn hardloopervaringen op internet in een blog te delen.
In 2010 was ik lid van een hardloopforum, waar ik een blog(je) op bijhield. Dat vond ik toen heel leuk. Helaas is de activiteit op het forum een stuk minder geworden. Uiteraard hebben social media als Facebook en Twitter daarin een rol gespeeld. Jammer maar helaas.
Ik voel(de) dat ik nog steeds behoefte had en heb om over mijn hardlopen te schrijven. Over mijn doelen, het vallen en opstaan, enzovoort. En nu heb ik besloten om dat dan ook echt weer te gaan doen: “Jo Art rent”.
Ik hoop dat “Jo Art rent” me net zoveel geluk gaat brengen als het blogje op het eerder genoemde hardloopforum in 2010. Toen liep ik uiteindelijk mijn eerste en tot nu toe enige marathon! En 2010 is nog steeds mijn beste hardloopjaar. Het wordt tijd om dáááár wat aan te doen!
Inmiddels is 2013 bijna 3 maanden oud. Hoe gaat het tot nu toe? Een korte impressie.
In de eerste 10 weken liep ik gemiddeld 50 km, in 4x per week.
In deze week is me dat niet gelukt (26 km in 2x). Wellicht dat ik mede dáárdoor weer wil gaan schrijven.
Oorzaken deze week waren wat geïrriteerde achillespezen, een zeurende rechterenkel en een week met griep. Allemaal niet ernstig, maar wel hinderlijk.
Eind februari liep ik nog een mooi nieuw PR op de 10 km: 37'27”. En dat is op dit moment de basis om op verder te gaan.
Nu eerst van alle klachten en kwaaltjes af komen en daarna “op volle kracht vooruit”!

1 opmerking:

  1. He Jo, succes met je blog en vooral met het rennen. Allebei gaan we A'dam doen, dus dat wordt nog heel wat knallen dit jaar :-). Ciao Erik

    BeantwoordenVerwijderen