Pagina's

maandag 16 juni 2014

halfway

Het is vandaag 16 juni. Dat betekent dat ik op de helft zit wat mijn uitdaging (1000 km in de maand juni) betreft. Zie: http://joartrent.blogspot.nl/2014/06/challenge.html
Want ook al heb ik inmiddels het doel 1000 km in één maand (of 4 weken) rijden behaald, toch wil ik óók aan het einde van juni kunnen zeggen: "ik heb 1000 km in juni gereden."
Zie: http://joartrent.blogspot.nl/2014/06/doel-gehaald.html
Qua kilometers zit ik na de rit van vandaag al ruim over op de helft: 702! Niet gek.











Voor vandaag stond de langste ronde van juni op het programma:
samen met Jacco wilde ik 150 km fietsen.
Daarmee zou ik dan een flinke "jump" maken richting de 1000 km! We reden via Wijk aan Zee naar Egmond. Via Alkmaar vervolgden we onze route naar Hoorn. Vanaf Hoorn lans de dijk langs Edam, Volendam en Monnickendam. Tot het IJ. Terug naar Purmerend en toen richting huis: 172 km op de teller (167 km via m'n klokje).
Nu heb ik nog 14 dagen voor de laatste 298 km. Moet kunnen!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten