Pagina's

donderdag 11 juni 2015

Opgeblazen

Met Marco naar de Berenkuil gereden. In Bergen kwamen we Robin en z'n fietsmaat tegen. Dus konden we mooi met z'n 4-en verder, dachten we ...
Maar vlak voor de Berenkuil stond ik ineens geparkeerd: m'n benen voelden als volledig opgeblazen.
Heen naar Bergen hadden Marco en ik aardig tegen de wind in getrapt, maar ik had niet het gevoel dat ik in het rood had gereden. Nou, wel dus.
Ik moest de mannen laten lopen. Uiteraard wachtte Marco op me en zijn we in ons eigen tempo terug gereden. In Egmond bij een snackbar gestopt om een AA-tje te kopen: m'n bidon was tot de laatste druppel leeg en ik had me een dorst!!
Gek genoeg leek het alsof dat net was wat ik nodig had, want na deze korte stop ging het wel weer e kon ik zowaar weer stukken op kop rijden. Zo werd het een interessant rondje natuurlijk.

https://www.strava.com/activities/323477366

Geen opmerkingen:

Een reactie posten