Pagina's

zondag 27 mei 2018

2018 week 21

vooraf
De week vóór het schoolkamp. Een gewone werkweek, met de puntjes op de i zetten wat kamp betreft, tas inpakken, 2 voetbalwedstrijden van Kane en tussendoor wat rennen en hopelijk vooral wat fietsen.

maandag: rondje op de racefiets
Een extra vrije dag: 2e Pinksterdag. Altijd welkom. Vanmorgen een leuke wandeling gedaan met Kane en José en 's middags een rondje gefietst met Marco. Een rit met zon, wind en zware benen door de rit van gisteren. En toch heb ik goed gefietst. Zeker tegen de wind in viel het me niet tegen.
https://connect.garmin.com/modern/activity/2716120219

dinsdag: rust
Ik had vandaag geen zin.

woensdag: rondje op de mtb
Even een rondje trappen op de mtb. Het ging niet super: net als maandag was het een rit met zon, wind en zware benen. Het leek alsof de wind overal vandaan kwam en zich continu tegen mij keerde, haha!
https://connect.garmin.com/modern/activity/2721869955

donderdag: 200-tjes
Kane moest om 17.15u aanwezig zijn. Hij moest voetballen tegen FC Uitgeest. Maar omdat ik tot 17.30u op school was, ivm kampvoorbereidingen, ging José met hem mee. Kom ik samen met Robin eten. Toen iedereen weer thuis was, kon ik wel even een rondje rennen. Ik besloot om weer even lekker te gaan intervallen. Het werd een 10*200m (p=200m) + 1*1000m. De 200-tjes gingen in gem 42" per keer en de 1000m in 3'39". Een mooie training voor de wat zware fietsbenen. Nog steeds was er die vervelende oostenwind, maar met lopen hindert deze me veel minder dan bij het fietsen. Nou ja, afhankelijk van de vorm waarschijnlijk.
https://connect.garmin.com/modern/activity/2724197613
https://connect.garmin.com/modern/activity/2724198453

vrijdag: rondje op de racefiets
Rondje op de racefiets met Marco en Marcel. En wat ging het vanavond weer goed. Minder wind dan de afgelopen dagen en we konden meteen weer doortrappen. De zon was er nog steeds. Het leek wel een zomeravondrit. En daar zag het niet naar uit. Er kwamen wat felle buien onze kant op. Maar we zagen dat we er omheen konden fietsen. Leve het digitale tijdperk!
https://connect.garmin.com/modern/activity/2726473297

zaterdag: duurloopje
Even de kampvoorbereidinsstress er wat uit proberen te lopen. Die "stress" heb ik altijd vlak voor kamp. Eerder een soort wedstrijdspanning. Dan kan, moet en wil ik eigenlijk niets en niemand om me heen hebben. Dat gaat natuurlijk niet en dat vind ik niet altijd even gemakkelijk. Vanmorgen moest Kane 'gewoon' voetballen. Marco Friso was op zolder aan het klussen. Ik moest 'gewoon' boodschappen doen, 'gewoon' koken, enzovoort. Ik hoef op zich niet zo heel veel meer te doen, ik ben vooral bezig met dingen niet te vergeten. Tot en met de kleinste details moet kloppen. Heb ik bandenplakspullen? Een wc-rol voor onderweg? Een tekentang? Je kan het zo gek niet bedenken. En daarom wilde ik nog even een rondje rennen: even m'n hoofd leegmaken. Omdat deze spanning tijdelijk is, kan ik er gek genoeg enorm van genieten!
https://connect.garmin.com/modern/activity/2729136631

zondag: rondje op de mtb
Vanmorgen zouden Kane en ik gaan bootje varen met Jeff, Joyce, Lynn, Jill, Marco, Rina, Jort en Lars. Maar met kamp in het vooruitzicht werd ik er wat zenuwachtig van om een hele dag weg te zijn. Daarom heb ik afgezegd. Kane vond het wel jammer. Daarom heb ik vanmorgen met hem een rondje gefietst. Daarna kon ik verder met kampvoorbereidingen. Ook met Jos;e nog gewandeld met Ravi. En 's avonds, toen uiteindelijk alles klaar was, kon ik toch nog een rondje op de mtb rijden: lekker!
https://connect.garmin.com/modern/activity/2732065924

weekoverzicht
Een prima week, die toch wel in het teken van het schoolkamp van volgende week stond.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten