Pagina's

maandag 12 november 2018

2018 week 46 #drukkeweek

vooraf
Het wordt een drukke week. Met op dinsdag en donderdag oudergesprekken op school en zaterdag het verhuizen van Piet en mijn moeder. Het sporten moet er een beetje tussendoor gepropt worden.
12/11 maandag: fietsen (mtbduurloopje
Vanmorgen ging de wekker om 6.37u. Ik wilde een ochtendrondje rennen. Waarom? Omdat, als het me bevalt, dit een manier kan zijn om in een drukke week als deze toch te kunnen sporten. En hopelijk werkt het verfrissend. En ook omdat ik me de laatste tijd 's avonds zo moe voel, dat ik geen zin meer heb om nog te gaan rennen. Om 6.45u trok ik de voordeur achter me dicht en liep de straat uit. Vooraf had ik bedacht om hetzelfde rondje van 4 km te gaan lopen als op het plaatje in het stukje 2018-week-10-earlybird. Onderweg liep ik toch net even anders. Er was verlichting genoeg om over de landweggetjes te gaan. Na 24 minuten rennen kwam ik weer thuis: het was bijna 7.10u. Ongeveer de tijd waarop ik normaliter opsta. Bij thuiskomst stond de koffie klaar! "Geslaagd voor de test": ik vond het een mooie uitdaging. Morgen weer? We zullen zien!
https://connect.garmin.com/modern/activity/3155508153

13/11 dinsdag: duurloopje
Het is 7.30u. En ik heb al gerend en ben al gedoucht. Ha, voor de tweede keer op rij zowaar! Ik liep 4,5 km in 21 minuten. Was ik mooi opgefrist voor een lange dag tot 21.00u met oudergesprekken.
https://connect.garmin.com/modern/activity/3157624266

14/11 woensdag: fietsen (mtb)
Tussen 2 werkdagen met oudergesprekken in, is het heerlijk om een vrije woensdag te hebben. Ik ben tevreden over de afgelopen 2 ochtenden en ben benieuwd of het me morgen ook lukt. Vanmorgen heb ik lekker rustig aan gedaan: ik had geen zin om vroeg op te staan voor een bosrondje op de mtb. Ik voelde me vrij moe. Een rondje wandelen met Luna, was wel even lekker. Met Marco had ik afgesproken om om 18.00u te gaan fietsen. Naarmate de klok steeds dichter naar 18.00u toe kroop, werd mijn zin om te gaan fietsen steeds minder. Vlak voor het omkleden had ik het "ik-ga-niet-gevoel". Omdat ik Marco niet wilde laten zitten, ben ik tóch gegaan. En wat was het even lekker, zeg. Echt verfrissend! Ik was blij dat ik was gegaan.
https://connect.garmin.com/modern/activity/3161342484

15/11 donderdag: duurloopje rust
Vandaag stond in het teken van "working 8.00u till 21.00u" en daarom waren eventuele sportdoelen voor deze dag van ondergeschikt belang. Morgenochtend ga ik zeker niet vroeg op om te gaan rennen. De ervaring leert dat ik de ochtenden na oudergesprekken (of andere avonden op school) m'n rust hard nodig heb. En, best vervelend, ik heb nog steeds een zere nek. José masseert m'n rug al een week lang elke avond: deze zat vol met knopen. Dat is best prettig, maar zorgt kennelijk niet echt voor verbetering.

16/11 vrijdag: fietsen duurloopje
Zoals ik al wist: vanmorgen was ik moe bij het opstaan. En dat bleef ik de gehele dag wel. Om 18.15u startte de 1e zaalvoetbaltraining (van een reeks van 10) en ik bracht 'm op de fiets. Een uur later haalde ik 'm op en had ik er een uurtje rennen opzitten. Kane had lekker getraind en ik had was m'n vermoeidheid en hoofdpijn te wapen gegaan.

17/11 zaterdag: duurloopje rust
Marco haalde me vanmorgen om 7.00u op. Met de auto. Want we gingen verhuizen. Piet en m'n moeder gingen vandaag van Katwijk naar Beverwijk. En Co en ik hielpen -samen met Paul, Ron en Arend- met verhuizen. Piet had een vrachtwagen geregeld en daar hebben we in een paar uurtjes tijd alle spullen ingekregen. Om alles in Beverwijk weer uit te laden. Vervolgens nog geholpen met spullen uit dozen pakken. Eigenlijk was het best een leuke dag!

18/11 zondag: fietsen (racer of mtb)
The day after: spierpijn! Gelukkig wist ik waar dat door kwam. Marco had er ook last van. En omdat we het vooraf aan zagen komen, hadden we al afgesproken om vanmorgen niet te gaan fietsen. Goed, dat wat de spierpijn betreft. Hoe zit het met de vermoeidheid? Gek genoeg voelde ik me vanmorgen helemaal niet moe. Een mentaal dingetje? Zou zomaar kunnen. 's Middags ging ik toch een rondje fietsen. Zonder Co, die ging naar zijn zieke vader toe. Heb ik 60 km in het winterzonnetje gereden. Was echt even lekker.
https://connect.garmin.com/modern/activity/3170008236

Geen opmerkingen:

Een reactie posten