Pagina's

maandag 20 juli 2020

2020 week 30 #JoTheGardener

vooraf
Vorige week weer bijna 500 kilometer gereden. Net als klapper de 200 km rit van vrijdag. Ik voorzie dat deze week wat minder uitbundig zal zijn, als het om fietsen gaat.

maandag 20/7: rust
Kane is jarig, 13 jaar alweer. Wat vliegt de tijd. Gisteren hebben we het al gevierd. Ik kan dan zo genieten van zijn dankbaarheid.
Vanavond gaan we even naar het strand om daar op een terrasje wat te drinken.
Wat sporten betreft is vandaag een rustdag. Ik ben bij Menno (mijn fysiotherapeut) geweest voor mijn linker kant: rug, bil, heup, overgangsgebied bovenbeen buik. Hij heeft weer de nodige naalden in mijn lijf geprikt. Nu voel ik me helemaal stijf. volgens Menno gaat dit me 80% minder klachten opleveren. Vanaf morgen.

dinsdag 21/7: fietsen
Prachtige rit met Co gereden. om 7 uur vanmorgen haalde hij me op om met de auto naar Amersfoort te gaan. Vanaf daar hebben we gefietst. Richting Putten en Garderen en weer terug. Veelal offroad. Weer kwamen Komoot en de Wahoo fantastisch van pas, van tevoren en schitterend rondje gemaakt. Dat bleek vandaag wel in de praktijk. Ruim 80 km in 24,5 km/u.

woensdag 22/7: rust
Rustdag. Lekker met José in de tuin gerommeld.

donderdag 23/7: fietsen (racefiets)
In de ochtend gewandeld met José en de doggies, 's middags boodschappen gedaan en ontspannen gelezen in de ruin. Na het avondeten was het tijd voor een rondje met Co. Retourtje Bergen: 64 km in 30,4 km/u. Heen met wind mee heel rustig gereden: 29,4 km/u bij het keerpunt. Dat betekende dat we terug, met tegenwind, 31,4 hebben gereden. Heen gezellig wn easy naast elkaar, terug kop over kop. Beide waa even lekker.

vrijdag 24/7
's Morgens weer met José en de honden gewandeld. Daarna weer gerommeld in de tuin.
zaterdag 25/7 souplesseloopje
Vanmorgen heb ik weer eens gerend, samen met Kane. Gezellig. We liepen 10 keer 200 meter met telkens 200m pauze (100m wandelen, 100m dribbelen): 10*200(p200w/d).  Een souplesseloopje dus. In het bos in de regen: 5 km. Geen last! Overdag lekker relaxt en 's avonds heb ik weer in de tuin gerommeld. #ikgahetnogbijnaleukvinden

zondag 26/7 fietsen (racefiets)
Vanmorgen met Marco gefietst. Op de racer door de duinen op en neer naar de Berenkuil: 80 km in 31,6 km/u. Ondanks dat ik geen super benen had, kon ik toch lekker doortrappen. Helemaal niet verkeerd dus. Thuis koffie en een broodje en ... hup ... de tuin in. Aan het werk! 😃