Pagina's

zaterdag 14 februari 2015

basis

Vandaag een lange(re) duurloop gelopen, die past in deze fase:
het creëren van een basis. Vooral door het lopen van duurloopjes: kort, lang(er), langzaam, snel(ler).

Ik liep een uur en een kwartier en kwam tot 15 ½ km:
12,4 km per uur.
En dat in het duinenstuk tussen Wijk aan Zee en Heemskerk:
het gebied met de meeste klimmetjes. Super, natuurlijk.
Ik heb van het begin tot het einde soepel, ontspannen en 'netjes' gelopen. Met het idee: "morgen zou ik weer moet kunnen lopen."
Niet dat ik dat doe, want morgenochtend gaat er gefietst worden.
In hetzelfde gebied, want vandaag heb ik op mijn mtb-route gelopen.

Met de 15 ½ km van vandaag, kwam ik zowaar weer op een weektotaal van 40 km.
De laatste keer dat me dat is gelukt, is bijna een half jaar geleden.


http://home.trainingpeaks.com/athlete/workout/CK4JYI2SM72KHHHNQ2BOGTLWQE

Status:
fitheidV
achillespezenV
kuitenV
linkerscheenbeenV
rechterknie½ à V

Geen opmerkingen:

Een reactie posten