Pagina's

maandag 2 februari 2015

geen last

Zelfde rondje als vorige week zondag gelopen:
5,1 km.
Alleen nu in 23'04" ipv 25'25".
En dus 13,3 km/u (=4'30"/km)
ipv 12,1 km/u (=5'00"/km).

En weer geen last:
fitheid V
achillespezen V
kuiten V
linkerscheenbeen V
rechterknie V

Ik denk dat ik het voorlopig maar houd bij het lopen van dergelijke duurloopjes: op de weg, op het strand, in de duinen. En dat de opbouw zit in het geleidelijk uitbreiden van het aantal keer lopen en vervolgens van het vergroten van de afstand.
http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=1469175&key=MRJai4L7h1ISk

4 opmerkingen:

  1. Zonder die baan komt alles :-P Geintje natuurlijk maar goed om te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Túúrlijk komt alles goed. Enneh ... ik wil óók onder het uur op de 10EM! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik houdt je niet tegen. Sterker nog: ik hoop dat je me er finaal vanaf loopt, want dan is het een teken dat je die %$#@ blessures achter je hebt kunnen laten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou, wie weet! Jou eraf lopen lijkt me verre van reëel, maar toekomen aan m'n eigen tijden heb ik (nog) niet uit m'n hoofd gezet.

      Verwijderen