Pagina's

donderdag 16 november 2017

kicking ass

Ik heb een druk leventje:
  • full time werken op een basisschool;
  • onderdeel zijn van een heerlijk gezellig, dynamisch en sportief gezin;
  • leider (nee, géén trainer meer, maar wel af en toe invallen) van een jeugdvoetbalteam;
  • zelf sporten (hardlopen en fietsen).
En soms ben ik moe. Als ik daar aan toe geef en op de bank of op bed ga liggen, dan word ik er niet fitter op. Wat wél helpt, is bewegen: liefst buiten. Daar heb ik soms José voor nodig. Die schopt mij van de bank, wanneer ik in mijn eigen luiheid verdrink en maar één ding wil: niet van de bank af komen! Wanneer ik na een rondje rennen of fietsen thuis kom, ben ik haar over het algemeen dankbaar voor 'de schop'!
"Keep kicking ass, Joos!"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten