Pagina's

maandag 8 juni 2020

2020 week 24 #rustdagna171x

vooraf
Afgelopen week elke dag een stukje gefietst. Meestal was het lekker even 'ontspanning door inspanning'. Heerlijk. Het gaat me allang niet meer zo om gemiddeldes, competitie, enzovoort. Gewoon lekker bezig zijn, in de natuur. En dat is gemakkelijk elke dag vol te houden. Ik kijk er elke dag naar uit.

maandag 8/6: fietsen (mtb weg)
Nr 168. Na een drukke dag op school, had ik even de behoefte om 's avonds m'n koppie 'leeg te rijden'. Vreemde uitdrukking eigenlijk, haha. Ach, als het maar helpt. En dat deed het Lekker door de duinen naar Egmond en langs de weg terug naar huis: 52 km in 28 km/u.

dinsdag 9/6: fietsen (racefiets)
Nr 169. Vandaag zijn José en ik 14 jaar getrouwd. Time flies! Om die reden kwamen m'n moeder en Piet vanavond even langs. Dus als ik nog wilde fietsen, moest ik zorgen dat ik om 19.30u weer thuis was. Natuurlijk lukte dat! Om 17.30u zat ik op de fiets: eten kon ook daarna wel. En een uur en 3 kwartier later had ik er 51 km opzitten (in 31 km/u) en zat ik aan een broodje hamburger.

woensdag 10/6: fietsen (racefiets)
Nr 170. Avondrondje met Marco, Sjoerd, John en Marcel. Een toprit. Met 5 man kop over kop, allemaal even goed in vorm. Heerlijk! Het ging al vrij snel lekker op tempo en dat is tot het einde zo gebleven: 72 km in 34,5 km/u.

donderdag 11/6: fietsen (racefiets)
Nr 171. Avondrondje met Marco en Marcel. Ging vrij goed, na het temporondje van gisteren. In het zonnetje (met toch ook wel wat wind weer 72 km gereden (in 31,4 km/u).

vrijdag 12/6: rustdag
Rustdag? Ja, rustdag! Deze week was ik niet helemaal fit en vandaag had ik toch echt weer eens een keer de behoefte om een avondje niet te fietsen. En een stukje rennen (al zou het maar 20 minuutjes zijn), durfde ik met mijn krakkemikkige beentjes nog niet aan. Poeh, hé, na 171x wél te hebben gesport. En zo is er gisteren dus een einde gekomen aan m'n #dailybikeorrunactivity-reeks. Wel heb ik even een stukje gewandeld met José en de honden.

zaterdag 13/6: fietsen (mtb offroad)
's Morgens heb ik lekker met Kane door de duinen gefietst. Gezellig! We waren al om 9.oou op pad, zodat we tot 10.30u offroad konden rijden, Doordat het vannacht had gereden, waren de paden goed begaanbaar. En tijdens het fietsen stond er een heerlijk ochtendzonnetje. Na afloop even langs Hailey gereden, waar José en Robin waren: even gedag gezegd. 's Middags met Kane naar het Uitgeestermeer, waar we met Lars, Jort en Rina hadden afgesproken. Want ook toen was het heerlijk zonnig. Daar belde Marco op dat hij hamburgers had geregeld voor de avond: lekker BBQ-en in de tuin. Over gezellig gesproken! Dus gingen we niet te laat naar huis: om nog even te douchen en daarna wat boodschappen te doen voor een salade voor bij de BBQ. Mooie dag zo.

zondag 14/6: fietsen (racefiets)
Rondje met Marco, John en Marcel. Het was met 24 graden vrij warm. Wind stond er nauwelijks. Ideaal voor een wat langere ronde. Het werd 114 km in 31,6 km/u. Heen door de duinen lekker 2 aan 2 kletsend. Terug wat meer tempo. Ik denk dat ik terug zo'n 50 km op kop heb gereden: het ging vrij lekker. Gemakkelijk ook. Prettig dat de vorm goed is, want zaterdag willen we 200 km rijden.

Hieronder nog wat foto's van de gezellige rit van gisteren met Kane:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten