Pagina's

maandag 7 januari 2019

2019 week 02 #thuis

vooraf
De vakantie zit er op, aan het werk! En uiteraard ter ontspanning lekker blijven sporten!
maandag 7/1: rust
"De vakantie zit er op, aan het werk! En uiteraard ter ontspanning lekker blijven sporten!" En toen ... meldde ik me ziek. Oorzaak: de piep in m'n oren. Donderdag ga ik het weer proberen. Tot die tijd ga ik proberen zo goed mogelijk tot rust te komen. Sporten mag wel van mezelf (graag zelfs), maar in dienst van het fitter worden. Geen andere sportdoelen. Maar niet vandaag, vandaag was een 100% rustdag. Heerlijk.

dinsdag 8/1: rust
Een rondje door de duinen was het plan. M'n wekker ging om 7.30u, maar het stormde buiten. Ik vond het niet verantwoord om een rondje te gaan fietsen. Wel heb ik lekker lang met de honden gewandeld.

woensdag 9/1: fietsen
Vandaag een rondje gefietst. 's Morgens eerst lekker gelezen en 's middags scheen de zon en had ik zin om even een stukje te gaan trappen. Heerlijk!

donderdag 10/1: rust
Vanmorgen heb ik gewerkt. 's Middags en 's avonds vooral gelezen en niet meer gesport.

vrijdag 11/1: duurloopje
Tijdens de voetbaltraining van Kane even lekker ontspannen een rondje gelopen.

zaterdag 12/1: fietsen
's Middags had ik (na een relext ochtendje) wel even zin om een rondje te fietsen. Dus hup ... op de mtb! Ik heb lekker getrapt en onderweg nog even een "achtje" meegepikt.

zondag 13/1: duurloopje
Ipv vanmorgen met de beverbikers een offroad rondje op de mtb, heb ik er een relaxdag van gemaakt. 's Middags met José en de honden gewandeld. 's Avonds had ik toch wel zin om even een stukje te gaan rennen. Ik wilde naar Wijk aan Zee, om de Dorpsweide en terug naar huis: 10 km. Op de heenweg ging het voor geen meter. Na 2,5 km besloot ik om om te keren. Terug naar huis. Toen kwam ik er eindelijk wat in. Nou, nog maar even door dan. En zo heb ik er al met al een aardig duurloopje van 10 km van weten te maken. Geen Dorpsweide, maar toch even lekker.

weekoverzicht
Het was een week zonder vooraf een indeling (of een plan) te maken. En dat beviel goed. Doe ik volgende week wéér.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten