Pagina's

donderdag 11 april 2019

2019 week 15 #schoolkamp

vooraf
Een week die in het teken staat van het jaarlijkse groep 8 schoolkamp. Sport staat dan op een lager pitje. Dat komt wat de achillespees best goed uit, eigenlijk. "Elk nadeel z'n voordeel!"

ma 8/4 t/m do 11/4: rust
Rust? Echt niet! Schoolkamp is absoluut géén rust! Vorig jaar heb ik op 3 van de 4 kampdagen een stukje gerend. Nu had ik m'n hardloopspullen ook weer mee, maar heb ik ze niet gebruikt. Ik vond het voor de achillespees wel even goed zo. Hopelijk kan ik vanaf morgen weer lekker rennen zonder last. Ik merkte ook dat ik tijdens deze editie niet zoveel behoefte had om te gaan rennen. Het was zó gezellig met de kinderen en met het kampteam, dat ik eigenlijk geen tel aan rennen heb gedacht.

vr 12/4: rust
Vandaag lekker geluierd. Echt een bijkomdag na kamp. Ik had geen zin meer om naar buiten te gaan om te sporten. Ben alleen het huis uit gegaan om even met de honden te lopen en om boodschappen te doen.

za 13/4: duurloopje
Na 5 sportloze dagen, heb ik eindelijk weer een rondje gerend. Over het strand en door de duinen: lekker zwaar! Ruim 10 km in 52 minuten.

zo 14/4: duurloopje
Na een drukke dag: Kane had een toernooi en daarna had Robin nog een paardrijdwedstrijd, heb ik 's avonds toch nog even een stukje gelopen. Ik merkte gisteren al dat de relatieve kamprust goed was geweest voor de achillespezen. Vandaag was zelfs geheel pijnvrij. En dus kon ik lekker doorstappen: ruim 12 km in 53 minuten.

weekoverzicht
Lang geleden dat ik 5 dagen in 1 week niet heb gesport. En dan ook nog eens achter elkaar. Met de achillespees lijkt het steeds beter te gaan. Hopelijk kan ik vanaf komende week weer wat opbouwen. Of dat ook al op de baan zal zijn, weet ik nog niet. Op naar 29 mei, naar Alkmaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten