Pagina's

woensdag 8 mei 2013

Géén reactie!

Gisteren schreef ik:
"Ik heb nu zelfs vertrouwen in de DCD loop van aankomende zaterdag gekregen. En dus ook zin!
Even afwachten nog hoe de pees morgenochtend aanvoelt, maar ... ik heb nog 4 dagen om fit aan de start te verschijnen. Morgen een rustig duurloopje, donderdag fietsen met één van m'n fietsmaten (hoe leuk is dát trouwens weer!) en vrijdag rust."

En vanmorgen was ik blij! Géén last!

Vanavond ging ik dus vol frisse moed nog even een rondje rennen. Ruim 40 minuten en ruim 9 km later had ik nóg steeds nergens last van. Tja, dan kan ik toch niet anders concluderen dan dat ik klaar voor zaterdag ben.
Morgen zoals gezegd lekker fietsen en vrijdag he-le-maal niets!

1 opmerking:

  1. Ik heb de indruk dat de vorm ook erg goed is bij je. Zoals je dinsdag (soepel) over de baan vloog!

    Zou me niet verbazen als je zaterdag 'gewoon' weer een pr loopt, of daar heel dichtbij komt. Succes.

    BeantwoordenVerwijderen