Pagina's

zaterdag 25 mei 2013

week 21

Afgelopen dinsdag een heerlijke baantraining gehad:
   2*400(p=400), waarvan 200 in 10km tempo en 200 op 90% en
   3*1000(p=600) op 90% (3'20", 3'16", 3'14")
Ik heb voor mijn doen snel, maar soepel gelopen. En dat was Genieten!
's Avonds had ik wel wat last van m'n achillespees: ijs erop dus!

Woensdag had ik nog een zere achillespees bij het opstaan: meteen weer ijs erop gedaan.
En nadat ik de kinderen naar school had gebracht en de hond had uitgelaten, wéér ge-ijst.
En verder stond woensdag in het teken van RUST.

Donderdag voelde ik de pees gelukkig nog maar heel licht.
's Avonds kon ik prima lopen, weliswaar niet op de baan, maar toch.
Ik heb samen met Erik een heerlijk rondje in de duinen gelopen.
We liepen rustig en ontspannen ruim 14 km en m'n achillespees hield zich goed.

Gisteren en vandaag bewust niet gelopen, om morgen zo fit mogelijk aan de start te kunnen verschijnen van de Pim Mulierloop.
Ik ga samen met Erik de 15 km lopen. Ik begreep dat Ron ook gaat lopen, hij gaat voor de 10 km.

Ik voel me goed en fit en heb er zin in! Ik heb vertrouwen in een mooi resultaat. Doel: 57 minuten. Strategie: ik wil in het begin 3'44" per km (volgens het 56' schema) lopen en het verval in de laatste km's zo beperkt mogelijk houden.



3 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha, per ongeluk verwijderd. Exacte tekst weet ik niet meer, maar het was zoiets van: veel succes, benieuwd wat je/we gaa(t)(n) doen :-).

      Verwijderen
  2. Zoiets was het, ja!
    Tot zo (ik stap over één minuut op de fiets)!

    BeantwoordenVerwijderen