Pagina's

woensdag 1 mei 2013

Stijgende lijn

Gisteren heb ik geen reactie gehad op de, toch wel redelijk fanatieke, training van eergisteren. En dat is natuurlijk meer dan welkom.

Vanmorgen ben ik bij "mijn" masseuse geweest. Ze heeft niets vreemds gevoeld/gezien aan m'n achillespezen: geen verdikking, geen rode plek. Ze voelden soepel aan. Vooral m'n kuiten lekker laten masseren. Toen ik naar buiten liep, voelde ik me weer als nieuw.

En vanavond heb ik, net als eergisteren lekker en zonder last gelopen!! Een prachtig rondje met een heerlijk avondzonnetje. Dan lijkt het ook allemaal veel gemakkelijker te gaan.
Ik begon in een rustige 5:00 per km en kon versnellen richting de 4:00 per km. Uiteindelijk hen ik 12 km in  54 minuten kunnen lopen. En zo is de maand mei goed begonnen.
Het zal toch niet zo zijn dat het zowaar weer goed met me gaat, hè!??!

Morgen wil ik op de baan trainen. Ben benieuwd waartoe ik in staat ben. Máááár ... het wordt uiteraard wel oppassen. Ik zal me echt moeten beheersen, zoals ik dat al eerder heb geschreven. Dus de focus op soepel en ontspannen lopen en minder op snelheid.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten