Pagina's

zondag 10 augustus 2014

2014 week 32

di 05 aug
Baantraining: 6*1000m (p=400m). Totaal 15,0 km.
http://joartrent.blogspot.nl/2014/08/terug-op-de-baan.html

do 07 aug
Baantraining: 6*600m (p=400m). Totaal 12,4 km.
http://joartrent.blogspot.nl/2014/08/6600m-p400m.html

za 09 aug
Duurloopje van 10,9 km in 0:47:07 @ 4'20"/km.
Ik voelde de baantrainingen nog wat in de benen, maar verder ging het lekker en goed.

zo 10 aug
Off road mtb-en in de duinen: 81,8 km in 3:35:39 (gem. 22,7 km/u).
Lekker getrapt met Marco, Conrad, Ronald, Toon en nog wat anderen. Weer eens onverhard naar Schoorl geweest. Over de weg terug. Heen was het pad droog en zanderig, waardoor wat zwaar. Terug over de weg waren er flinke tempowisselingen, waardoor ik de laatste 10 km aardig leeg was.

Weekopbrengst week 32
- lopen: 38,3 km in 3x (12,8 km p.x)
- fietsen: 
81,8 km in 1x (81,8 km p.x)

Ik ben vooral tevreden over het feit dat ik zonder problemen weer 2x op de baan kon trainen.


4 opmerkingen:

  1. Mooi dat 'de baan' weer goed gaat. Als je zaterdag de baantrainingen nog voelt zou ik ze alleen nog ietsjes rustiger lopen? ( spieren etc moeten weer ff wennen waarschijnlijk...) Zie je dinsdag, dan ook ff kijken voor de 100'jes?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moet in ieder geval heel alert blijven, Erik. Vooral op de baan. Dat is één ding wat zeker is. En bij twijfel inderdaad het tempo naar beneden aanpassen. Wat afgelopen zaterdag betreft: het was het voelen van inspanning wat ik juist zo heb gemist. Het gevoel van: "o ja, ik bouw weer wat op!" Het tempo van 4'20" voelde comfortabel aan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je een tempo van 4'20 comfortabel vond, dan zit het wel goed ;-). We zien je allemaal weer heel graag langer achter elkaar rondhuppelen, dus als ik te bezorgd ben, geef je me maar een schop hoor, haha.

      Verwijderen
    2. O nee, integendeel, Erik. Wanneer mensen het goed met je voor hebben is het nóóit een punt! Enneh ... óók onze trainer klonk 'bezorgd', hoor! ;-)

      Verwijderen