Pagina's

donderdag 21 augustus 2014

Op naar W.Up 2

"Op naar W.Up 1!" Eigenlijk is het "Op naar W.Up 2!" want het is de tweede loop uit de reeks van 4. W.Up staat voor de Warming Uploop te Assendelft.
Ik moest W.Up 1 overslaan, omdat ik op school een informatieavond had. En tja, da's toch mijn werk, hè. Maar volgende week kan ik wél meedoen. Ik hoef er maar één ding voor te doen: heel blijven!

Vanavond tijdens de baantraining liepen we 3*[5*300m (p=100m)] sp=500m. Mijn 300-tjes gingen gemiddeld precies in 1'00". Wat 3'20”/km betekent. Goed en lekker getraind.
Wel liep ik helemaal in m'n eentje, omdat de lopers die gisteren aan W.Up 1 hebben meegedaan óf de training van vanavond hebben overgeslagen óf tijdens de training rustig aan hebben gedaan.
Erik, die er voor koos om niet te gaan trainen, liep tijdens W.Up 1 een knappe 28'05". 
Zie: http://erikrunning.blogspot.nl/2014/08/warming-up-loop-i.html .


1 opmerking:

  1. Donderdag idd even rust :-). Mooie training, die 300's.
    Mogelijk dat ik WUP II toch kan lopen. Zou leuk zijn.

    BeantwoordenVerwijderen