Pagina's

donderdag 28 augustus 2014

Back on track

Zo leuk als een plannetje lukt. Op 8 juli schreef ik het stukje warming-up-loop-27-8.
(...) Waarom de Warming Up loop?
Deze loop (of eigenlijk een serie van 4 loopjes) wordt door velen gezien als voorbereiding op het nieuwe seizoen. 
Voor mij zal het een leuke test zijn om te zien waar ik sta. Ik heb nog 7 weken de tijd (week 28 t/m 34) (...)
Nou, ik weet nu waar ik sta, hoor! Wat een test! Qua snelheid ben ik "gewoon" weer terug op niveau. En dat is meer dan welkom. Wanneer ik nu "cool" genoeg kan zijn om op de baan niet te gaan overdrijven en mede daardoor fit BLIJF, dan heb ik goede hoop dat ik nog wat progressie kan gaan boeken.
Maar eerst komt er nog een hardlooprustweek aan: het schoolkamp met groep 8. Dat betekent: 4 dagen hoevevredesteijn en daarna in het weekend bijkomen! Om dáárna de (mooie) draad weer op te pakken!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten