Pagina's

donderdag 7 augustus 2014

6*600m (p=400m)

Wat een lekkere training. Zou het schelen dat het bijna windstil was, dat er een heerlijk zomeravondzonnetje scheen en dat het niet (meer) zo heel warm was?
Túúrlijk, maar dan nog. De benen moeten wel meewerken! En dat deden ze.
De 600-tjes wilde ik proberen zo constant mogelijk te lopen. Dat lukte aardig, maar niet supergoed. Niet zo gek natuurlijk, ik moet weer even wennen aan rondjes lopen op de baan. Ik liep 2'07", 2'05", 2'05", 2'04", 2'05", 2'03". Gemiddeld 2'05" (@ 3'28"/km). Da's prima, het hoefde niet sneller. Zoals ik liep, voelde goed: ontspannen en soepel. En ik kon, door niet te snel te lopen, continu letten op m'n techniek en houding.
Al met al heb ik m'n eerste baanweek sinds 4 maanden prima doorstaan. Nergens last van gehad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten