Pagina's

zondag 24 mei 2015

6x

Pfffff ... wat een (sport)week!
In de periode van het ont-moeten maar liefst 6x gesport: 2x fietsen en 4x lopen.
Vandaag was het prachtig weer en zijn José en ik met de kinderen naar het strand geweest. Met Marco had ik afgesproken om 's avonds te gaan fietsen. Maar het weer sloeg om en we hadden geen zin om in de (mot)regen te gaan fietsen. Omdat ik wél even zin om te bewegen, ging ik maar even rennen. Een half uurtje, niet langer. Ik was ook wel benieuwd of het me zou bevallen om 2 dagen achter elkaar een stukje te lopen. Nou, het antwoord daarop is: "ja!" Het ging probleemloos. Nee ... het ging 'gewoon' heel goed.
Zie https://www.strava.com/activities/310991867
Dat was dus nummer 6 deze week.
En zo ging het lopen gisteren: https://www.strava.com/activities/309905245
Voor de andere 4 sportbeurten, zie http://joartrent.blogspot.nl/2015/05/plakken.html
Nergens was het een kwestie van 'moeten'. Ik beleef zoveel plezier aan het sporten en het maakt me niet uit of het om lopen of fietsen gaat. 


2 opmerkingen:

  1. ZOOOOOO! Dat gaat lekker Johan haha. Skip de schema's & planningen. Pluk de dag :-). Gefeliciteerd met het ont-moeten....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Erik. Ik zou bijna willen zeggen: "wie weet waar het toe leidt!" Maar ... daar wil ik niet aan. Ik zal tzt gerust wel aan evenementjes meedoen. Bijv. 1 rondje Marquetteloop. Gewoon, omdat ik er dan zin in heb en niet (meer) om als wedstrijdloper 'iets neer te zetten'. Dat is me sinds de Warming-Uploop toch al niet meer gelukt, hè.

      Verwijderen