Pagina's

donderdag 7 mei 2015

zonnig rondje

Moe, futloos, tikje narrig. Dat was Johan op 7 mei 2015. "Ik ga niet fietsen, hoor!" zei ik daarom tegen José.
En hoe antwoordde ze: "Je gaat je nú omkleden, je op die fiets hijsen en rijden!"
Nou, en als de baas dat zegt ...

Ik reed naar Wijk aan Zee en ging daar het duin in. Om m'n vaste rondje Egmond te rijden.
Bij elke afslag dacht ik: "Hier ga ik in en dan ga ik lekker naar huis."
Maar 'natuurlijk' deed ik dat niet. En hoe dichter ik bij Egmond kwam, hoe opgeruimder ik me begon te voelen.
Dat kon ook echt niet anders! Als je niet opknapt van fietsen door de duinen met een heerlijk zonnetje erbij en vervolgens door de prachtig gekleurde bollenvelden bij Egmond trapt, dan wíl je je niet beter voelen!

En zo kwam ik na 55 km in 1 uur en 54 minuten thuis met het zonnetje in mijn hoofd!
Hííííhaaaaaa!

2 opmerkingen:

  1. Peter Aardenburg8 mei 2015 om 09:38

    Wat zal José blij geweest zijn dat ze je weer
    zo opgeruimd terug zag komen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze weet wel wanneer en waarom ze me wegstuurt, Peter! :-)

      Verwijderen