Pagina's

woensdag 13 mei 2015

ouderwets

Zóóó, wat heb ik vanmiddag lekker gelopen, zeg.
Doelloos heb ik 8,5 km in 36'20" gelopen, wat 14,1 km/u (of 4'15"/km) betekent. Het ging weer zo ouderwets gemakkelijk! En het mooiste is: m'n knie lijkt het allemaal prima te vinden. Nou, wie ben ik dan om dat tegen te spreken!??! Dit betekent overigens niet dat er nu opeens toch weer nieuwe plannen en doelen komen, hoor. Nee, zoals het nu gaat, gaat 't prima. En dat wil ik lekker zo houden.
https://www.strava.com/dashboard?utm_source=top-nav

Na het hardlopen snel onder de douche, want Kane moest voetballen in Purmerend (bij Purmersteijn). We waren van 16:00 uur tot bijna 20:00 uur onderweg. Ouderwets: zo deed mijn vader dat vroeger met mij. Moest ik in de auto even aan denken: nu ging ik als ouder mee met m'n zoon. Zo leuk. Helaas niet gewonnen, maar wat geeft dat.

Vanmorgen trouwens ook al met Kane op pad geweest: toen voor een flinke wandeling in Wijk aan Zee met onze hond Ravi.

En dus heb ik na alle actie van vandaag wel en biertje verdiend. Proost! Ook dat is ouderwets: tijdens een vakantiedag na het sporten even nazitten met een lekker potje bier. Proost!
(Maar niet te gek, want morgen hoop ik weer een rondje te kunnen fietsen).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten