Pagina's

zondag 20 december 2015

Kerstvakantie

Héérlijk, ik heb vakantie. Twee weken lang even alles kunnen doen op 'standje relax'. Wandelen met de hond, er op uit met José en de kinderen, de feestdagen en natuurlijk m'n 'trainingskamp'.

Nadat ik dinsdag m'n kuiten heb laten verwennen, kreeg ik wat lopen betreft weer 'groen licht'.

Woensdag kon ik nog niet lopen, omdat de hele dag al vol zat. Oa Kerstdiner op school.
Donderdag was m'n laatste werkdag en had ik 's avonds geen zin meer. Lekker met José aan de wijn met Franse kaasjes gezeten. Vrijdag moest het dus weer gebeuren. Een heerlijke 11 km in de duinen kunnen lopen.
https://www.strava.com/activities/452128400

Het heerlijke van vakanties is dat ik kan gaan lopen wanneer ik wil. Niks plannen. En dan zoek ik het liefst de duinen op. De duinen staan zóóó voor natuur, rust en ontspanning. Past mooi bij het boekje waarin ik aan het lezen ben: The running Buddha. Je balans vinden met hardlopen. Het vinden van balans had ik even nodig: niet fit, kuit klachten, druk op het werk. Want hoe leuk ik het ook vind om richting de marathon toe te werken, het hardlopen blijft een middel om lichamelijk fit te blijven en om de geest leeg te maken/houden.


José heeft ondertussen m'n hoofd onder handen genomen en er een 'coup marathon' van gemaakt.
Ben er weer helemaal klaar voor en heb er weer helemaal zin in!
Dus ... van de luie bank af en ... rennen maar!

Update:
Weer thuis van een heerlijk duinrondje: https://www.strava.com/activities/453411881.
En zo heb ik deze week weer 2x kunnen rennen en ben ik tot 24 km gekomen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten