Pagina's

donderdag 16 januari 2014

Baantrainingen in week 3

Deze week heb ik 2x goed en lekker op de baan getraind.
Dinsdag stond 6*1200m op het programma met pauzes van 400m en vanavond 15*200m met 200m pauze. Dinsdag liep ik redelijk rustig, precies 4'00" per km. M'n hartslag kwam niet boven de 163.
De 200-tjes van vanavond gingen heerlijk soepel en redelijk vlot: van 41 seconden tot 37 seconden. Goed op souplesse kunnen lopen, met "ingehouden buik" om de druk op de kuiten lager te kunnen houden. En een maximale hartslag van 168. Helemaal niet gek.
En daarnaast was het ook weer zó gezellig: lekker dollen en "zeiken" met de mannen.

Beide keren ben ik hardlopend heen en terug gegaan, waardoor ik 11 en 12 km heb kunnen lopen. Dinsdag ben ik na 4x gestopt, anders zou ik opeens wel weer heel veel kilometers maken. Maar vanavond heb ik de hele training gedaan. Dat gaf wel weer een goed gevoel. En de kuiten hielden zich goed.

1 opmerking: