Pagina's

maandag 27 januari 2014

Op naar zondag

Week 5 staat eindelijk weer eens in het teken van een hardloopwedstrijd. Het is de bedoeling om zondag de Twiskemolenloop te gaan lopen. Chris en Jacco gaan mee.
Dinsdag en donderdag ga ik op de baan trainen en vrijdag en zaterdag doe ik, wat hardlopen betreft, waarschijnlijk niets meer. Tijdens de baantrainingen zal ik voor de zekerheid maar niet voluit gaan lopen.
'k Heb er zin in!
Twiskemolenloop maart 2013 (bijna een jaar geleden)
Dennis Keyner: "Kan/durf je alweer volle bak te gaan?"
Da's een goede vraag natuurlijk, maar wel lastig te beantwoorden. Ik denk dat ik dat zondag pas weet. Als het even kan, wil ik me niet inhouden. 't Zal wel voorzichtig starten worden, vermoed ik.

Jeroen Paap"Vorig jaar 38 minuten zag ik. Waar ga je nu voor?"
Ik gaf aan werkelijk géén idee te hebben. Het is inmiddels alweer ruim 7 maanden geleden dat ik mijn laatste wedstrijd liep: de Marquetteloop. Dat was een halve marathon. De laatste 10 km is zelfs ruim 8 maanden terug: de  DCD loop. Die laatste loop betekende een pr: 36'49". Dat zal ik op zeker zondag niet halen. Tijdens de laatste Twiskemolenloop (maart 2013) liep ik 37'56". Ook deze tijd zal zondag onhaalbaar zijn. Ik zal zondag zonder verwachtingen aan de start verschijnen en voor "lekker lopen" gaan. Ik wil: 
- zonder problemen de finish halen
- ontspannen en soepel in een acceptabel tempo kunnen lopen
- een beeld krijgen van "waar ik sta".



8 opmerkingen:

  1. Erg verleidelijk om mee te gaan... Maar al zo veel wedstrijden dat het verstandiger is om weekje over te slaan... Veel succes bij de eerste-sinds-lange-tijd-wedstrijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je, Erik. Je was (en bent) uiteraard welkom om mee te gaan. Op 2 maart is er trouwens nog één. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Op 2 maart is de 20 van Alphen, haha. Ik laat zondag a.s. mijn gezicht zien bij Vrijheid Blijheid. Ook leuk, door de duinen rammen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Da's waar ook, jij gaat in Alphen knallen. En sociale contacten bij VB moet je wel blijven onderhouden natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook hier veel succes gewenst... Geniet ervan zou ik zeggen...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vorig jaar 38 minuten zag ik. Waar ga je nu voor?

    BeantwoordenVerwijderen