Pagina's

donderdag 9 januari 2014

strandrace

Verrassing! Zaterdag ga ik met Jacco meedoen aan de Egmond Pier Egmond strandrace. Leuk!!
Ik heb "Egmond" nog nooit gelopen en de Egmond-pier-Egmond strandrace ook nog nooit gereden. En dat, terwijl ik op fietsafstand van Egmond vandaan woon: 20 km!
De strandrace is een race van 36 km: 18 km naar de Pier toe en dan weer 18 km terug. 
Vanaf huis ben ik na 7 km al op de pier, haha!
Zo krijgt mijn sporten toch een leuke, verrassende wending!

Ben benieuwd naar de waarden die m'n hartslagmeter gaan aangeven!





3 opmerkingen:

  1. Peter Aardenburg10 januari 2014 om 09:32

    Kijken of je het nog zo leuk vind als het strand HEEL erg slecht is!
    Succes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Erik: Ik heb er zin in. Eindelijk weer eens aan een wedstrijd meedoen!

      @Peter: Dan ben ik vanaf de pier zó thuis, haha!!

      Verwijderen