Pagina's

zaterdag 11 januari 2014

géén strandrace

Op Facebook schreef ik:
hier ben ik vandaag dus niet geweest
"Tóch géén strandrace voor mij! Ik had gisteren, nadat ik de avond ervoor hoorde dat ik via Jacco mee kon doen, voor één laatste keer m'n oude mtb opgelapt. Maar vanmorgen bleek hij in een te slechte staat te verkeren. 
Om 11.00 was ik bij Jacco en reden we richting Egmond. Maar bij iedere trap sputterde m'n fiets tegen. Dit zou niks worden. Nu heb ik toch echt afscheid genomen van m'n oude brikkie: een laatste heroïsche rit is 'm niet meer gegund."


Toen ik thuis kwam, heb ik even een "bakkie" met José gedaan en besloot ik om een rondje te gaan rennen! Dus omkleden, nog wat oefeningen van Menno gedaan (vooral core oefeningen) en ... gááán!

En wat ging het lekker ... 
en wat ging het gemakkelijk ... 
en wat ging het goed!
Als vanouds!
(En dát is natuurlijk meteen het gevaar: waarom de ene keer zó goed en de andere keer zo slecht?)

De getalletjes:
km:      6,6
tijd:      0:30:29
gem.:    12,9 km/u. (4'38"/km).
♥ gem: 142 bpm 
♥ max: 158 bpm

http://www.trainingpeaks.com/av/BCQIXLSCSFLU6D6MZQGXW74RKU

En nu ben ik benieuwd naar de verhalen van Jacco, die ik vanavond ongetwijfeld zal horen en lezen!!

2 opmerkingen:

  1. Een geluk bij een ongeluk. Balen dat je niet met de strandrace kon meedoen, maar erg fijn dat je zo lekker gelopen hebt....

    BeantwoordenVerwijderen