Pagina's

dinsdag 24 maart 2015

dagje vrij

Gisteren had ik een extra dagje vrij. Héérlijk!
Niet zomaar, hoor! My sister and brother in law got married! In het geheim (behalve voor José en mij). Om 9:00 uur 's morgens in het gemeentehuis van Heemskerk, en daar mochten José en ik vanmorgen getuigen van zijn.
Geen bruiloft, maar "gemeentehuis in - gemeentehuis uit": om 9:20 uur stonden we alweer op straat, haha! Maar toch ... !!
Ik stond daar wel even de trotse grote broer (van 1.73m) te zijn.
Na afloop lekker gewandeld in de duinen en vervolgens aan de koffie met gebak bij Johanna's Hof.

Onderweg naar de duinen, passeerden we een hardloper. "Kijk eens hoe mooi en soepel die jongen loopt!" zei ik tegen José. Ik kon het niet laten om even om te kijken en zag dat het Michel Butter was. Leuk.

Om 13:00 uur waren we weer thuis. En waar had Jopie toen zin in? Rennûh!
Dus: omkleden, auto in, naar de duinen en ... rennen maar! Ik liep 10 km in 49 minuten en had nergens last van. Een meer dan welkome constatering, natuurlijk! Had ik ook wel een beetje verwacht bij een duurloopje in de duinen (zie: http://joartrent.blogspot.nl/2015/03/reminder.html).
Wel voelde ik dat ik al 10 dagen niet had gelopen. Het ging niet echt gemakkelijk, ik bespeurde weinig souplesse bij mezelf. Da's een ander punt: dat lost zich wel weer op wanneer ik weer frequenter loop.

http://home.trainingpeaks.com/athlete/workout/CBDMCWKMOYAZGJ3RUQAK7CIQVA

Status:
fitheidV
achillespezenV
kuitenV
linkerscheenbeenV
rechterknieV
Alléén maar groene vinkjes: ook weleens leuk!

Vanavond een uurtje spinnen: even wat kilometers maken richting zondag!

Update:
Ik had geen zin meer om de deur uit te gaan: geen spinning dus.

4 opmerkingen:

  1. Ja toch! Ik ben gek op groene vinkjes! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gefeliciteerd met alle groene vinkjes hihi (en met je zusje). Nu nog een groen vinkje achter een paar andere dingen ?

      Verwijderen
    2. Dank je, Erik. Als ik er voor kan zorgen dat de groene vinkjes groen blijven, dan volgt de rest hopelijk vanzelf weer.

      Verwijderen