Pagina's

zaterdag 21 maart 2015

Omloop van Zandvoort

M'n sportmotivatie is even wat minder. Door m'n rechterknie gaat het 'hard'lopen minder voorspoedig dan ik zou willen. De motivatie en zin daalt opeens snel. Vandaag zou ik voor een duurloopje de duinen in gaan, maar ik had geen zin. Dus ging ik niet. Ik hoop dat 't tijdelijk is.

Voor morgenochtend heb ik met m'n fietsmaten afgesproken om de duinen in te gaan, om een rondje te mtb-en. En volgende week ga ik met Jacco de Omloop van Zandvoort fietsen. Ik moet er nu nog niet aan déééénken om 20+120+20=160 km te fietsen, maar ach. Wie weet levert het fietsen me weer wat flow-gevoel op.

Hoe dan ook is zondagochtend mtb-en met mannen als Marco, Toon, Conrad, Ronald, Wouter nóóit saai en vervelend en dat geldt óók voor volgende week: altijd gezellig met Jacco!

Man, man, wat heb ik (g)een zin, haha!!

Zandvoort is het startsein voor de zomertijd. Da's in ieder geval positief!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten