Pagina's

vrijdag 14 maart 2014

40 minuten

Zondag met Harrie, Marco, Nevzat en Erik naar Spaarnwoude. Vanavond de laatste training in voorbereiding: met Erik een duurloop met daarin 10*400m extensief. De pauzes waren ook 400m (wandelen, dribbelen, wandelen). Mijn gps deed het niet én m'n hartslagmeter deed het niet, dus heb ik geen gegevens over de loop. Van Erik heb ik doorgegeven gekregen dat  we de 400-tjes gemiddeld in 3'57" liepen. Ongeveer m'n beoogde tempo voor zondag. Via afstandmeten kon ik nagaan dat ik 15,2 km had gelopen. In totaal was ik 1 uur en 22 minuten van huis. Niet gek!

Als ik zondag de kilometers in 3'57" kan lopen (zoals vanavond), kom ik tot een eindtijd van 0:39:30.
Na 5 km is de doorkomsttijd dan 19'45", vergelijkbaar met de laatste 2 Twiskemolenlopen. Alleen wil ik dat tempo nu 10 km volhouden ipv 5 km. Want een eindtijd onder de 40 minuten is nu toch echt wel het doel, hoor!

Maar nu ... tijd voor een biertje (ééntje, hoor)!

4 opmerkingen:

  1. Ik neem er ook één Johan. Proost! En even lekker zo. Niet zo hard, maar mooie voorbereiding voor zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En met ruim 15 km toch ook aan m'n duur gewerkt: want dat is waar ik op het moment nog vooruitgang kan boeken.
    En na zo'n loop hebben we 'm "gewoon" verdiend! Proost!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaat goed komen morgen kerel! #getitdone

    BeantwoordenVerwijderen